25 Ağustos 2018 Cumartesi

Rekor Tatlı Su Levreği - Record Perch - Rekord Aborre 2018

                                                                 Rekor 50+ PERCH (Tatlı su levreği) 2018

                                                                                Catch & Release 

                                                                                 Yakala & Bırak

                                                                                 Gün Doğarken


                 Bu senede geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi şahsi PERCH rekorumu katlayarak ilerliyorum.
Muhteşem doğası olan avlağımız da sabahın ilk ışıklarında çaylarımızı yudumlarken TROFE Perch içime doğmuştu adeta, iç ses güzel bir trofe alacağımı düşündürüyordu bana.





Gün doğarken başladığımız av da epey balık almıştık fakat trofe henüz ortada yoktu artık toparlanıp gitmeyi düşünürken beynim dur diyordu. Ocağın altını yaktık ve bir çay daha demledik ve tekrardan at çeke başlamak için pozisyonumu aldım, hemen yanı başımda av arkadaşım Yağız abi var shock leader (öncü misina) tazeliyor onunla makara yaparken yem kutumu az ilerde çay içtiğimiz yerde unuttuğumu fark ettim ve Yağız abinin kutusundaki 5gr Kendo Baby Jigi gözüme kestirdim. İlk atışımı yaptım bu arada hala Yağız abiye takılıyorum ( bi leader bağlayamadın patik mi örüyorsun ) derken çaydan sonra 2. atışımı yapıyorum fena rüzgar var sert bir atışla jig baya ileri düşüyor dibe batmasını bekliyorum ve dibe değdiği anda bir sanatçı edasıyla başlıyorum jigi sektirmeye bir iki üç sarımdan sonra tekrar salıyorum dibe ve sonrasında ilk hareketle ortalığı inleten kalama sesi taaaki balık kepçeye girene kadar devam ediyordu. Beni tanıyanlar iyi bilirler Tatlı su levreği hastalığım hat safhada dır şükürler olsun RAB gönlüme göre verdi bu seferde umarım hak eden herkese nasip olur.




Av arkadaşım Yağız Can Eren e zaferime ortak olduğu için çok teşekkürler. Müthiş bir kıvraklıkla kepçele din dostum 😂😂😂😂😂

Bu macerada yakaladığımız balıkların %100 ü tekrardan doğal ortamına iade edilmiştir.

Edebiyle avlanan avına ve avlağına saygı duyan bütün dostlara Rast gelsin....




Ekipman bilgisi;
Kamış: Major Craft FINETAIL FTS-622L 2-10g
Makina: Shimano CARDIFF 2000HGS
İp:Daiwa J-BRAID 0.08
Jiğ: Kendo BABY jiğ 5gr color 13
Klips: Daiwa Tournament W-Snap small







1 yorum: